Закон регулює термінологічні поняття, зокрема "навчально-виховний процес" тепер визначається, як "освітній" процес. Відповідно до згаданого Закону внесені відповідні термінологічні зміни і у Закон "Про дошкільну освіту". Відтепер працюватимемо із такою термінологією:
- "заклад дошкільної освіти" (замість "дошкільний навчальний заклад" )
- "освітній процес" (замість "навчально-виховний процес")
- "директор" (замість "завідуючий)
- "діти з особливими освітніми потребами" (замість "діти, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, тривалого лікування та реабілітації")
Усі заклади освіти будуть тепер займатися слова "провадженням освітньої діяльності" (замість "надання освітніх послуг")
Студенти, які навчатимуться на педагогічних спеціальностях здобуватимуть "вищу педагогічну освіту за відповідною спеціальністю" (замість "відповідна вища педагогічна освіта")
Міністерство чітко не вказує дат внесення змін до статутів, але у зв'язку з тим, що практично усі заклади освіти дають певний тип документу про освіту (атестати, свідоцтва, дипломи, сертифікати), то деяким закладам освіти доведеться до кінця навчального року змінити власні статути. Окрім того у всіх документах та зверненнях до Міністерства та Уряду слід буде використовувати нову термінологію, так як у документах щодо фінансування, виплати та іншої урядової допомоги буде вживатися нові терміни.
Проте МОН рекомендує ці зміни внести протягом п'яти років.
Окрім термінології у статуті варто змінити багато пунктів, які тепер повинні регулюватися закладами освіти, а не нормативно-правововими документами Уряду.
У подальших статтях та за зверненням директорів закладів - будемо публікувати примірні документи чи рекомендовані положення.
Оскільки у всіх закладах освіти Львова та області є веб-сайт, то згідно положень закону слід доповнити комплект інформації про заклад. Перелік обов'язкових розділів прозорої та публічної інформації підготуємо згодом. Але серед неї має бути і звіт про надходження та використання усіх отриманих коштів.
Прочитати рекомендації МОН повністю
Немає коментарів:
Дописати коментар